Tuesday, July 5, 2011

B!Odata SaYA taU...:)

me..:)

slm n hyep all....
maaflah ea klu gna perkataan "aku",
bb aku x bpa ska sgt dok "saya2" nie...
nnti owg kta GEDIK plak kn...hehe

dh2...aku nk cter tntg aku plak,,
leh x??

orite2...aku cter k,,,
ehem2..bismillahirahmanirrahim...
( bca bismillah dlu )

Name : Aishah / Echah
Age : 14 / Tingkatan 2


Stay : Arau , Perlis

School : SMKDSA ( kluster ceKk )


Sibling : 5 / aku last skali


2 laki , 3 pompuan

Besties : Pyqah , Tyrah , Aisyah , Iman , Nani , Putrry n Alice

Status : bujang telajak

hahaha....
soalan owg putih....jwpn melayu pulok..!!
mereng btoii...
xpe2...bahasa rojak,,!!
yg tue je kod aku nk cter...
nk cter bnyk2 pun nnti ampa bosan pulok..kn??

0tew...bye u all
slmt berkenalan..
hrp2 ampa ska la nuhh cter aku nieh..
aku nieh bkn reti sgt..hehe
assalamualaikum....


echahpages.blogspot.com


No comments:

Post a Comment